Katalog Activity Promo Tupperware Agustus 2017

Share:
Promo Tupperware Agustus 2017 - Keyakinan (keyakinan) bukan sesuatu yang boleh dibeli atau dijual. Tetapi sesuatu yang perlu dicari dalam diri kita sendiri. Dan keyakinan boleh membuktikan yang akan dibina, ditanam dan dibiakkan. Adalah dipercayai oleh Tupperware Indonesia selama 26 tahun kehadirannya di negara ini.

Sehingga kini, Tupperware Indonesia terus menyebarkan semangat keyakinan diri kepada beratus-ratus beribu-ribu wanita Indonesia untuk menggalakkan pemerkasaan wanita (empowerment) melalui peluang perniagaan / tawaran perniagaan.

Promo Tupperware Agustus 2017




"Sehingga kini, Promo Tupperware Agustus 2017 Indonesia dan juga berjaya melahirkan lebih daripada 200 ribu bebas tenaga jualan Tupperware di Daerah di Indonesia, dari Sabang ke Merauke yang telah berjaya mengubah hidupnya dan keluarganya menjadi lebih baik," kata Presiden Tupperware Indonesia dan Naib Presiden Pembangunan Jualan Asia Pasifik Nining W. Pernama.

Membuka 2017, Promo Tupperware Agustus 2017 juga telah melancarkan kempen untuk "Tupperware Juta Peluang 'yang membuka peluang bagi satu juta wanita untuk belajar untuk menjadi lebih yakin, berani untuk mempunyai impian dan mencapai impian mereka melalui peluang perniagaan dari Tupperware Indonesia dan mendapatkan perubahan yang kehidupan yang lebih baik.

"Kami mahu menggalakkan keluarga Juta Indonesia untuk mencapai berjuta-juta kemungkinan perubahan hidup yang lebih baik. Kami yakin untuk membina keyakinan, wanita akan menjadi lebih kuasa. Kerana wanita Yakin mampu melakukan perkara-perkara yang luar biasa