Katalog Promo Sophie Martin September 2016

Share:
Katalog Sophie Martin September 2016 - Fesyen Talk pasti tidak dapat dipisahkan dari bandar Paris, yang dikenali sebagai syurga bagi pencinta fesyen pakaian dan aksesori. Pekan juga terkenal dengan Menara Eiffel juga Mekah industri fesyen dunia. Oleh itu, apa sahaja barangan fesyen, selagi tanpa perkhidmatan lebih Paris, akan terus diserap oleh pasaran.

Bruno Hasson, Pengarah Presiden PT Sophie Martin Indonesia (IKS) adalah menyedarinya. Tidak hairanlah, sejak awal perniagaannya fesyen di Indonesia, beliau telah membawa aroma Paris. Anda boleh melakukan ini dengan menambah perkhidmatan lebih Paris pada jenama, Katalog Sophie Martin September 2016. Malah, untuk memastikan, dia menggunakan bahasa Perancis dalam katalog produk.


Katalog Sophie Martin September 2016 Walaupun semua produk yang dibuat di negara ini? Ya, jenama Sophie Martin tidak akan terdapat di Perancis, kerana jenama ini memang hanya dihasilkan di Indonesia. Sophie Martin sebenarnya nama isterinya, yang kebetulan bekerja sebagai dompet berjenama di pereka terkenal Christian Dior.

Selengkapnya, klik : http://www.kumpulanpromo.com/2015/09/katalog-promo-sophie-martin-terbaru.html